reklama

... a život ide ďalej.

Ešte nedávno som bol zahĺbený do aktualít prezentovaných našimi médiami. Rozhorčený nad dianím na našej politikej scéne. Rozmrzelý množstvom nepozitívnych správ. Zo zadumania ma vytrhla neobvyklá skutočnosť... Vtedy som pochopil, že príroda sa stále niekam posúva v nezávislosti od našich problémov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Táto udalosť bola zázrakom narodenia. Bol som jej veľmi blízko. Tak tesne, ako mi prírodný tvor dovolil. Pozoroval som prírodný jav v plnej kráse.

Počas tohto času mi odpadli z mysle "problémy veľkých aj malých". Bola tu len nastávajúca realita. Všetko ostatné sa zdá malicherné, nepodstatné. Príroda vyhráva na celej čiare. Nieto medziľudských roztržiek, nepodstatné sú problémy spoločnosti. Príroda, žije okamihom. To len ľudia si určili priority a ciele. Tvrdo sledujú svoje záujmy. Zato natura len pomaly plynie,a človek akoby nebol spokojný, že s nej vyšiel a stále je jej súčasťu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V mnohé problémy by sa ľahšie vyriešili odpútaním sa od sveta každodennosti v ľudskej komunite a zároveň načrením do pôvodnosti, z ktorej pochádzame. Naše životné prostredie sa menilo rýchlejšie ako naše telá a mysle. Dajme šancu prírode byť nám nápomocnou. Poznáte te pocit blahodárnosti skutočne prirodzeného okamihu? Nie je radosťou vymaniť sa s všednosti bytia a ochutnať "koláč" pôvodného ľudského prostredia? V ňom sme žili celé generácie od počiatku veku homo sapiens. Aj keď sme veľmi odtrhnutý z prírody, nájdime si cestu k pôvodnosti! Vari nerobíme dobre sebe, ak sa na chvíľku navrátime späť a pochopíme malosť našich problémov?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... a keby sa nám zdali tieto problémy stále veľké, čo už, život ide ďalej.

Dárius Grelneth

Dárius Grelneth

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa o životný optimizmus. Verím v človeka. Mám rád progres. Obdivujem snahu vytrvať aj napriek veľkým prekážkam. Údiv vo mne vzbudzuje príroda, napredovanie ľudstva, vesmír, ľudské psychično. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu